Telefontid

Så fort någon beklagar sig över att de inte har pengar så ska det alltid komma någon jävla idiot och säga "Skaffa ett jobb!" istället för att försöka hjälpa till. Jag menar inte att de ska skänka några slantar utan att de kanske kan ge tips om ett jobb eller ge tips om något annat som kan ge en pengar snabbt. Nog för att alla borde fatta att man kan sälja saker på blocket. När jag flyttar så ska jag rensa totalt och sälja allt jävla skit som kan ha något värde i sig.

På tal om pengaproblem så ringde jag kommunväxeln imorse klockan 8 eftersom min handläggare har olika tider varenda jävla dag. Jag får vänta med att ringa, klockan 13-14 har hon telefontid. Man får ju iofs inte tag på henne ändå eftersom hon har telefontid för alla idioter som tvingas gå på fattigt socialbidrag. Det är en jävla timme, på en jävla timme hinner man följande:

* Gå ca 4 varv i eljuspåret.
* Klara en repeatquest på Aion.
* Spela några Simdagar med sin Sim (som förövrigt har skaffat barn och aldrig får sova)
* Duscha, raka sig, kladda in sig med nån jävla gegga och fila fötterna.

Och hon sitter där i typ 30 Simpsonsavsnitt och pratar i en telefon, en gång om dagen, 5 dagar i veckan. Hur ska man få tag på någon som har telefontid i en timme? Jag skriver bara en massa skit just nu känner jag, är trött och allmänt less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0