Capitis dolor

Idag är en sådan dag jag önskar att jag hade en egen lägenhet. Det känns som att ett äckligt lager av slem ligger över allt jag tar på idag som befinner sig i lägenheten. Inte för att det är speciellt stökigt eller så, det är bara en känsla som infinner sig. Jag funderar på att ge upp helt enkelt. Man kan inte lära gamla hundar att sitta och man kan inte lära idioter att sluta vara idioter.

Det finns för många idioter, varför är det så? Det kanske är som Lasse Lindh säger. Han har fina visdomsord den karln. Jag skulle kunna räkna upp minst 5 personer just nu som jag gladerligen skulle sätta en skott i pannan på om jag hade haft en AK4 samt varit en psykopat just nu.

Glömde för övrigt tillägga att inlägget nedanför är en låttext. Melissa Horn - Lät du henne komma närmre.


Detta inlägg skulle ha kommit upp för en dag sedan. Förstår inte vad blogg.se har för fel ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0