Lägenhet

Är hemma på lunch och har nyss intagit sallad och lingongrova med leverpastej. Varför är det så gott?! Försöker att få tag på Annette på Timråbo så att vi kan bestämma en tid. Skall nämligen skriva på hyreskontrakt! Det är en liten, liten fisig etta men det är bättre än ingenting. Den 1:a Juni ska jag flytta in (om Elin hunnit flytta ut vill säga). Känns inte som att det är någon stress precis.

Håller på att plugga turism nu och ska börja med den första inlämningsuppgiften då jag kommer tillbaks. Jag ska skriva lite om Colloseum och om hur man tar sig dit. Johanna hjälp mig!

Jag köpte ju en Bh på Ica maxi för några månader sedan, jag rekommenderar det inte. Den har redan sett sina bästa dagar och snart måste den slängas. Ytterst stötande må jag påstå.

Kommentarer
Postat av: Snövit

Vet inte direkt någon fakta om Collo men jag vet så mycket att det ligger inom gångavstånd till Roms centralstation Termini och att det finns en fin park där också. Sjukt snygg byggnad må jag påstå, men tyvärr kostar det runt 10-20 euro att gå in. Kan ju skicka lite bilder jag tagit om du vill? :)

2011-05-25 @ 14:48:34
URL: http://negativecreep.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Hoppas att du får en trevlig lördag!

2011-05-28 @ 10:28:22
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0