Möte

Jag ska snart på 3parts möte med soc och Sandra. Jag är sjukt nervös men vet inte riktigt varför eftersom jag vet vad hon kommer att säga. "Du kan inte få en egen lägenhet, du får vara inneboende hos din pojkvän i hans 1:a, vara skriven hos din Mamma och ha alla tillhörigheter hos din Pappa." Jag har inte ens råd med adressändrig, bra samhälle vi har! Hon kommer även att säga något i stil med "Ja, du fyller ju år på Fredag.. du måste ju få pengar av släkten då och det måste jag dra från din ansökan."

Den här dagen kommer förmdoligen att suga riktigt hårt och när jag kommer ut från mötet så kommer jag antingen vara så förbannad att jag vill bränna ner kommunhuset eller så kommer jag vara så ledsen att jag grinar som en liten unge hela dagen.

Man ska alltid befara det värsta när det gäller sociala i Timrå Kommun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0