Antecknar

Jag har fått för mig att måla naglarna igen, något som jag gör lite för ofta eller lite för sällan. Jag vet inte. Just nu pryds de av ett lila lack med svarta ränder och något som ska likna en tipp. Typ, de fängslade naglarna som alltid går av och spricker i kanterna. Inget lack i världen kan stärka dessa torkade hudflagor.

På Lördag blir det i alla fall någon form av halloween fest. Jag hoppas kunna hitta kläder som inte får mig att se ut som Jabba De Hutt, men det blir nog rätt misslyckat känner jag. Medans negativa klubben antecknar varje ord jag skriver så kan jag berätta att jag inhandlat 2 borstar (en till naglarna och en till nunan), nudlar, Dark Dog och ja.. det var väl inget mer jag kommer på från Dollarstore. Kändes lite lortigt. Fanns inte så mycket att kolla på. Får hoppas att de fyller på snarast.

Jag har inget att göra medans färgen torkar så jag samtalar med Bobba och... först skrev jag Robert, då tänkte jag på Robert (han i parkas, jeans och kortklippt hår) sedan då jag skrev Bobba så kom det upp en bild av en System Of A Down lyssnande, mössbärande karl med lång svart lugg. Sjukt vad ett smeknamn kan förändra någon. Det är ju samma person.

Jaja! Nu skall jag återvända till det förbannade lacket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0