Fredagsröj

Drömde att jag hade skurit mig själv i ansiktet. Rakt över ena kinden, men det var ingen som märkte det vilket vart lite lurt. Ikväll ska jag träffa eliten dvs Johanna, Mille och Muffle. Jag har köpt julklappar som jag måste slå in. Jag begrunnade vissa saker jag köpt och ångrade att jag inte köpte likadant till mig själv. Måste åka till Birsta och göra det snarast.

Jag borde inte sitta här och sega framför datorn. Ska hämta Princess Gingerface Fluffybutt of Sweden hos Pappa samt mitt smink snart. Ska försöka hinna in till stan innan 20:00 men jag är så seeeeg!

Hoppas det blir röj ikväll och att det inte kostar 100 spänn att gå in på krogen. Jag vill nog gå på Oscars igen, det var trevligt där. JA! Men nu skall jag bevägna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0