Mummelman

Jag tvingade nyss upp mig själv. Är fruktansvärt trött och fryser så jag borde få ett pris för detta av något slag. Mamma ska komma och hjälpa mig dra ner saker till förrådet så som min gamla soffa, hade ju sån tur att jag fick Emelies då hon köpte en ny! Den är sinnessjukt skön att sova i må jag påstå. Inte fan gnekar den heller. Min säng är galen. Funderar på om det är benen som gnekar för det är inte jag som är för tung för den. Jag vet nämligen detta eftersom att syrrans hund hoppade upp i den och den gnekade. Men som storbloggare skulle sagt "25 kilo är 10 kg för mycket" Om nu en hund väger 25, jag har inte den brunaste. 

Sällan jag sitter och snackar skit på bloggen när jag har tråkigt. Ingenting hänger ju ihop. Så därför skall jag smälla upp lote bilder!

Jag har ju gift mig för er som missat! Här har ni lite bilder.


Jag och Jonesy tar weddingpictures under Sanctum.





"Kenna"



Läskige skotten Jonesy.


Kommentarer
Postat av: I am..Mad

Min Sim gift sig nyss med! Han är gay =D

2012-01-25 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0