Tankar

Det är väll det man brukar skriva så. Är grymt besviken på en viss person just nu. Jag trodde att han/hon var min kompis. Jag kan ju tyvärr inte gå in på detaljer men jag kan säga det att det han/hon skrev på msn till mig gjorde fruktansvärt ont. Fattar inte varför folk helt plötsligt börjar hata mig. Bara för att min pojkvän dumpat mig och de var mest hans vän. Jag önskar att jag kunde blogga om allt som hänt, men det kan jag ju självklart inte.

Nu till trevligare saker kanske. Är hemma hos Mille nu, hon ligger och sussar sött och jag ligger under hennes loftsäng och ja, skriver. Synd bara att ingen svarar på msn. Eller ja, som det ser ut nu så är det bara en människa värd att prata med på msn som är online. Fruktansvärt intressant.

Äh, är deppig. Palla skriva blogg då. Längtar till helgen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0