And i blame you

Jag somnar 23, vaknar 2 och kan inte somna om.
Jag kollar mig i spegelbilden och vad jag än har på mig, vad folk än säger så är jag: En fet kossa.
Jag går till bussen med rädsla och paranoia att hans flickvän ska sitta på bussen.
Jag kommer till Navet med rädsla och paranoia att jag ska se hans flickvän.
Jag kommer till skolan och det är relativt bra.
Tills jag ska hem för då måste jag åka buss igen och genomlida samma saker igen.
När jag väl kommer hem så sviktar mitt mående men han är alltid i mina tankar. Även om jag spenderar min dag med kompisar.
Och sedan somnar jag, vaknar och det går runt igen.

Jag är så less på allt.


Kommentarer
Postat av: Mille

Du borde börja vara här igen :( <3

2009-04-13 @ 01:24:26
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0