Nakna fula brudar

Hittade en väldigt osmaklig tjej på lunar nyss. Hon hade väldigt fult ansikte och inte så mycket till kropp. Dvs, inga tuttar, inga höfter. Men så länge man posar halvnaken så kommer man att få kommentarer om hur jävla snygg man är. Även fast man kanske ser ut som en liten gris med smink. Så till alla tjejer som vill höra hur snygga de är ska jag ge tips till nu.

1. Posa i underkläder. Och då menar jag verkligen överposera, tuttarna upp i vädret och svanka som fan.
2. Det spelar ingen roll hur du ser ut i ansiktet. De flesta killarna förstår bara att: Detta är en halvnaken tjej, henne ska jag bli kåt på och skriva saker som: Grr ;D och heeetiiing <3<3<3 msn?
3. Bli inte förvånad om du blir addad på msn av 10 pers per dag.


Som avslutning ska jag ladda upp den mest avslöjande bilden jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0