SKITLÖRDAG

Idag vaknade jag upp av att jag trodde att nån idiot som stog och sjöng, men sedan insåg jag att det var min alarmsingnal på mobilen, haha! Hade fått ca 5 sms och en massa telefonsamtal som var missade, förstår inte att jag inte vaknade av dem under natten :S. Men ja, så kan det ju också gå.

Sitter just nu och inväntar ett telfonsamtal förhoppningsvis så rings det snart för jag har varken sminkat mig eller fixat håret. Sitter med stortröja, shorts och en filt också. Ska nog göra mig klar snart. Ska kanske in till stan. Är så less på att sitta inne idag. 

Ska skicka ett sms nu från nån gratis sida så karljäveln inte glömmer att ringa. Har fortfarande inga pengar på mobilen vilket sänker det sociala livet med ca 50 %.

Nähä, det blir ingen JÄVLA UTGÅNG!!! JÄVLA SKIT, ÄR SÅ LESS!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0