Fråga till er

Jag vet inte hur många som hört historien om killen som började skriva till mig på lunar men jag kan ta om den.

Ja, det började som en lite trist kväll hemma hos syrran i Skänninge. Både hon och min systerdotter låg och sov. Så jag frågade på klotterplanket eller nått om det fanns något trevligt folk i närheten som kanske hade lust att gå på krogen någon dag. Det blev en jävla massa svar för jag är ju blond och tydligen så har killar fått för sig att man kan skriva vad som helst till sådana. Så de svarade jag inte.

Sedan var det en kille i Norrköping (ganska nära Skänninge). Som började skriva och han verkade trevlig och inte typ "Nu ska vi knulla" kille. Men så fick jag ett mail där det stod i stil med "Jag vill inte höra ifrån dig mer, min tjej blir arg. Blocka mig på lunar" Så jag tänkte, vad fan är detta, en ärkestoffel?  Men så addade han mig på msn och så hade tydligen hans ex tagit sig in på hans lunar och skrivit till mig. För tydligen är man ett hot om man egentligen bor i Timrå.

Ja, men så addade hans tjej mig på msn och höll på att skriva typ "Han slår mig, har låst in mig på ett annat rum nu. Passa dig för honom!" Och en massa osammanhängande bullshit. Jag pratade med honom i telefon just då eftersom att hans tjej hade sagt att jag var hennes kompis som drygade med honom. Så han ville veta om det var sant eller inte.

Iallafall, sedan har vi pratat lite på msn och snackat om att eventuellt så skulle vi kunna ta en öl och träffa varandra då jag är hos syrran. Det tyckte jag lät ganska bra eftersom jag inte känner folk i där hon bor och inte hon heller. Eller jo, några känner hon ju. Men aja. Och så har vi pratat lite på msn då.

Men nu helt plötsligt så börjar han skriva att "Blocka mig, jag har blivit sams med min flickvän igen och jag vill inte ha med dig att göra" "Jag drygade bara med dig" och "Varför skulle jag vilja träffa dig för?"

Och håll tankarna på att hans ex verkligen är svartsjuk och tar sig tydligen till allt för att få han tillbaka. Hon sa till och med att hon hade sms ifrån mig (Ja, hon har sökt upp mitt nummer på hitta.se) Och hon har hittat på en massa roliga saker.

Men nu lyder frågan: Ska jag ringa upp han någon dag och fråga om det verkligen är han som sitter på msn och skriver så? Eller ska jag bara skita i det? För jag är ju inte så intresserad av killen då vi aldrig träffats. Men det skulle vara roligt att veta om han är en sådan stor toffel som han verkar just nu på msn.

Vad tycker ni? Johanna, Panda, Mille? Hmmm? (Vet att min läsarkrets sträcker sig så långt ungefär :P)

Kommentarer
Postat av: Pandi

Jag tycker du ska ringa! Om det visar sig att han är ett sånt jävla schizofren så kan du bajsa på honom!

2009-05-01 @ 12:15:21
URL: http://pandafine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0