Vill flytta

I höst vill jag fan flytta. Jag ska göra allt för att få kvällsjobb och göra allt för att inte Malle ska ångra sig om saken. Det ska fan bli skitbra. Och om man är trött och inte orkar gå ut på helgerna och om Malle är hemma, så kan man sitta och titta på Disneydags och fetta popcorn! Med svågern så klart. (internskämt)

Men jag har funderat på detta. Min syster och hennes tjej bor mitt i stan. Och då menar jag verkligen mitt i stan. Man kan se torget från hennes fönster. Ja, iallafall. Deras hyra är på typ 5000 nånting. Vilket inte är dyrt alls om man är två på att dela och om båda har jobb och studiebidrag. Så man ska nog kunna hitta någon stadsnära lägenhet. Min syster bor i en 2:a. Men det känns mycket större pga alla rum är stora (förutom badrummet) och har högt till tak. Hoppas att man kan hitta något sådant. Fast helst en 3:a så att man kan ha karlar på rummet, hahaha!

Jag somnade ca 21, 22. Och vaknade 3 inatt. Skitkul då. Kan inte somna om alls. Vaknade kanske 2 egentligen men somnade om och vaknade och somnade om, ja.. osv.

Det var en fet tjej på tv:n nyss som tröståt då hon grät. Förstår verkligen inte hur man kan göra det. Om jag mår riktigt piss så kan jag inte äta ett dugg. *komma från ämnet totalt*

Aja, ska till kuratorn och syon imorgon. Hon kommer säkert att säga att jag borde börja IV eller nått. Vilket jag totalvägrar. Och kuratorn kommer att surra om vad jag ska göra för att må bra och få bort alla jobbiga tankar. Men inatt drömde jag om att jag och fler folk var i min stuga. Det typ spökade där och jag var grisrädd. Jag låg i en utav sängarna och ville ha en särskild person som skulle sova brevid mig för att jag var rädd. Men tro på fan att denna gång var det inte Erik! Jag ser det nog som ett litet framsteg.

Ja, men nu ska jag nog spela nått töntigt spel, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0