Jag har lyckats med det omöjliga

Nu har Bobba åkt hem, han kom hit ca 21:00. Först satt vi på mitt rum och störde oss på silikonläppar och sedan gick vi till öltältet. Det var inte så spännande där, i drack nån cider och gick till den lokala tattarpuben. Drack några öl och otrevliga individer samtalade med mig. Han påstod att jag är snyggare än min syster som satt ca 5 cm ifrån mig. Och det tyckte jag inte var ett dugg jävla schysst. Så jag blev förbannad inuti och om jag hade varit full så hade jag säkerligen sparkat han mellan benen eller så.

Han insisterade även på att Bobba var min pojkvän och det blev jag ganska less på även fast det inte märktes. För man får tydligen inte ha kompisar av det manliga könet. Isåfall måste de vara ens pojkvän, kk eller så. Ja, så vi drog hem till mig vid 12 tiden eftersom de stängde då. Satt och snackade och Robert stal min säng. Vilket jag förstår, vem vill inte ligga i min härliga säng lixom? Höhöhö! Så jaa, jag satt på golvet och kollade tidningar och läste högt om mäns sexfantasier och om vad de gör fel i sängen.

Kan ju säga att det hade varit mycket trevligare om vi stannat här hela kvällen pga alla skumma medelålders människor i Timrå. Men så ja.. jag har typ lyckats med det omöjliga. Att få ut Bobba. (No offence Bobba, men att få ut dig är som att sätta en bikini på mig. Näst intill omöjligt.)

Så nu ska jag kolla en massa communitys och logga in på gamla hederliga msn. Tjoosan.

Kommentarer
Postat av: Bobba

Hahaha!

2009-08-02 @ 12:26:15
URL: http://shinysatellites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0