Statistik

Haha! NEJ! Bara för att jag skrev på både helgon och lunarstorm igår att jag skulle ha en tävling så var 30 pers inne och kollade på min blogg igår xD Det hjälper tydligen att promota.

Undras om jag ska börja göra det hädanefter. Då kanske jag rent utav lyckas tjäna kanske 100 spänn i månaden på att bara sitta vid datorn och störa mig på saker. Det brukar jag ju göra gratis iofs, men ändå. Det skulle vara lite spännande. Men ändå lite läskigt, höhö. Palla att Sundsvallsbor känner igen en. Fast jag ska ju förhoppningsvis flytta snart ändå så det kanske inte spelar någon roll.

Haha, aja. Nu ska jag ta hand om Johannas Bimbo ^^  www.missbimbo.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0