Tröttzor

Jaja, nog om fjortisar för ett tag iallafall. Är redan astrött. Vaknade ca 7:30 och jag fattar inte hur jag ska kunna orka med skolan/jobb om jag är så här trött nu. Har knappt gjort något idag. Jag ska iallafall städa till rummet någorlunda, det är inte mysigt att vara i ett stökigt rum. Men det tar väl ca 5 min som alltid att städa rent.

Höhö, jaaa.. Men åh, jag är så trött. Därför jag tänkte skriva lite så jag inte går och lägger mig. Men jag ska nog lägga mig och kolla på tv snart ändå. Det måste ju vara något bra. Skall kolla upp det nu... ja, det är unga mödrar. Men palla se på feta ungdomar som förstört sina liv redan. Dessutom så är de danska. Hatar att lyssna på danska människor som diskuterar blöjbyten och soc.

Aja, men jag får bläddra lite på tv:n nu, hej hej.

Kommentarer
Postat av: deniz

Ja, hon var väldigt komisk! Låt oss skratta asmycket - HAHAHA! :D

2009-08-05 @ 18:36:17
URL: http://denizfryksell.bloggagratis.se
Postat av: R

fin blogg! allting bra?

2009-08-05 @ 23:57:28
URL: http://superheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0