Pissdröm

Imorse vaknade jag upp efter en grymt jobbig dröm. Jag drömde att jag satt i bilen med Pappa, Annette, Lena, Annelie, Jennifer och Ida tror jag. Jag satt i framsätet och det regnade ute. Bilen stog still och jag blev akut kissnödig, så jag gick ut och satte mig i ett hål typ. Men jag kunde inte kissa för att det kom en moppe emot mig. Så jag gick in i nått äckligt dass som de skulle dra med bilen. Men ja, jag kunde inte kissa ändå. (Hade jag varit  7 år eller sängvätare så hade jag nog kissat på mig, gjorde det en gång efter att ha drömt om att Doctor Cosmos sa att jag kunde kissa i byxan utan att det skulle märkas. Var ca 7 år och skämdes som en heilande tysk i en grupp av judar.)

Men så kom Erik och började prata med mig och allt var som det brukade. Vi låg på golvet och han höll om mig. Och det var ju det som var jobbigt, för när jag vaknade så kändes det exakt lika jobbigt som det kändes de första månaderna efter att han dumpade mig.

Men ja, nu är den känslan över lite iallafall. Så det är ju skönt. Men jag drömde också att jag, Annelie, Jennifer (min systerdotter) och Ida hade varit på McDonalds. Och så kom jag hem på kvällen efter att ha varit hos Johanna eller nått. Och då hade dom ätit upp min cheesburgare fast de hade egna!! Fyfan vad arg jag blev, jag stog och skrek och de bara skrattade. Var så jävla arg när jag vaknade att jag var på väg att ringa Annelie och skälla ut henne, hahaha!

Men ja, nu sitter jag här och håller på med 5 stycken bimbos, haha! Jag är dock inte säker på om jag ska vinna challenges åt Johannas men jag kan sms:a och fråga henne sedan. Ja, herregud vad intressant. Nu ska jag logga in på min Bimbo, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0