Fitt

Kul nyår, man måste höra av sig till folk för att få reda på om det händer något. Och om man får tag i människor så är det antingen totalt omöjligt att ta sig dit eller så vill de inte veta av en och så skiter de i att svara nästa gång man ringer.

Jag: Hej, vad gör du?
Den: Jag bla bla bla
Jag: Haha, okej xD
Den: Men hallå, säg vad du vill för du vill bara en sak när du ringen ändå!
Jag: Jaha.. men.. Kom hit?
Den: Pallar inte, hej då.


SÅ JÄVLA OTREVLIGT!!!!

Jag känner mig så jävla ovälkommen i denna staden! Människor jag kallat för vänner pallar jag fan inte bry mig om mer! Men jag gör det ändå och de sårar mig alltid, speciellt de jag känt längst.. de är de värsta. Känner fan inte att jag är värd ett jävla skit idag, inte ett jävla piss. Och det är bara inte jag som tycker illa om mig. Det är nästan alla i min omgivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0