Kallt

Jag känner mig nyvaken även då jag vaknade ca 8:30. Adam stack och lämnade bäddningen av soffan till mig, men det spelar ingen roll. Ikväll ska jag förmodligen ut med Johanna till någon fest i Skönsberg, men det är så sjukt kallt ute så jag ser inte fram emot bussresor och liknande. Man skulle haft en personlig chaufför, det vore något det. Nu är det -17,4 "bara". Det var 17,9 imorse.

Jag ska nog ta ett långt jävla bad idag när Mamma har åkt och jobbat. Jag insåg igår då Adam påpekade en sak att jag har fan i mig badat badkar med halva kompiskretsen, men det är skönt att bada så jag ska inte klaga. Nä, fyfan vilket ointressant inlägg. Skriver bara vad jag tänker på och då kan det bli lite hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0