Lördag Morgon

Halvt sinnessjukt, men jag är vaken vid denna tiden. Vaknade ca 9 och klev upp. Racke (hund) och Ulf (farbror) kom på beskök, Racke blev förbannad då jag slutade klia honom som vanligt. Men denna gång slapp jag bli väckt av denna lurviga varelse, han ser ut som en fet, svart björn. Så nu sitter jag och lyssnar på Governor Andy och funderar på när Ida ska vakna så att vi kan åka till Birsta.

Ikväll så hoppas jag på lite röj med bland annat Muffle och kanske Yllepes? Röjet kan ju inte sluta så fort Johanna sticker iväg till Stockholm tycker jag. Men det dör ut lite iallafall, Johanna är nämligen en av de mest röjiga jag känner. Nu ska jag lyssna på KSMB-Dörrterror och njuta, tjah!

Kommentarer
Postat av: Snövit

HAHAHA detsamma :D:D

2009-12-14 @ 21:55:54
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0