Jag hatar karlar

Men hurra! Vad roligt. Jag vände ju på dygnet igår vilket lyckades som fan. Vaknade ca halv 7 i morse och tänkte att, fan jag måste ligga och mysa ihop mig ett tag till och om jag somnar så har jag väckarklockan. Så jag somnade, klockan ringde och jag stängde av den för att sova i 5 min till då den skulle ringa igen. Men det gjorde den inte. Skitkul. Så jag vaknade ca 10.

Nu är jag sjukanmäld och vill ut och gå så att jag blir trött ikväll. Men jag får se hur jag gör. Gillar inte när folk kollar på en när man är ute och går. Hade för övrigt en asjobbig dröm inatt. När jag väl sov så var den underbar. Erik höll min hand och han hade bett om ursäkt för allt och vi var tillsammans igen. Och jag var så jävla glad! Och såklart när man vaknar så mår man piss av att veta att det förmodligen aldrig kommer att bli så. Att man aldrig kommer att få vara så lycklig och stolt över att vara tillsammans med någon.

Roligt, jag är en prototyp för de killar jag varit tillsammans med. De skapar ett långvarigt förhållande med mig, säger att de älskar mig och vill ha barn med mig senare i livet med namn som Tor, Svea, Carla och Léon. Vi ska skaffa hus och allting. Och diskuterar hela vår framtid. Jag får höra när vi sitter och spelar kort och är ensamma att detta är ett tillfälle då han förstår att vi kan vara tillsammans förevigt för att han har roligt med mig även då vi är ensamma.

Hatar karlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0