Bloggimage

Jag förstår inte vad det är för mening med att ha en blogg om man ska hålla på att skapa en image och vara någon annan. Om jag skulle skriva om ex läppförstoringar, smink och brun utan sol hela dagarna så skulle ju folk tycka att jag var dum i huvudet.

Jag vill att folk ska hata mig för den jag är och inte för någon jag försöker vara. För då kanske det finns likasinnade som stör sig på saker som mig som gillar mig. Men som tur är behöver jag inte oroa mig för det eftersom det förmodligen bara är mina vänner som läser och sådana som vill ha uppmärksamhet genom att skriva: Kolla in detta gratiserbjudande!!!

Jaaa, men nu ska jag göra något annat, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0