Detta händer inte

*Jag skapar en "Detta händer inte Kenna" för att få fler läsare. Jag bantar ner mig till 45 kilo, skaffar löshår och åker och får fransk manikyr 1 gång i veckan.

*Jag blir så onöjd med min kropp med tanke på hur alla andra blondinbloggare ser ut. Så jag följer Kissie och DiareéNilsson slaviskt, sprutar in saker i mina läppar, klagar på att jag väger 50 kg och är 1.70 lång, köper samma läppstift som de har och annammar Dessies bruna ansikte genom att köpa nötcremé, pilla bort nötterna och smörja det i ansiktet varje dag. samtidigt så börjar jag fundera på varför jag är så oälskad och bestämmer mig för att förstora min nu så lilla C kupa till något fylligare, jag menar väger man 50 kg och har B-C kupa så har man ju inga former?

*Mille förstår inte den utspridda ironin i den övre punkten.

*Jag förstår fortfarande inte varför alla dissar Michael Jackson eftersom jag bara ser pedofiler som söta karlar som gillar barn.
 
*De finner bevis på att Michael är skyldig till pedofileri.

*Johanna och jag hamnar i ett stort gräl över att hon drack upp den sista 3,5 an vi köpte på macken. Vi startar bloggkrig och jag får Mille, Panda, Dennis och Agnes att hata Johanna.

*Jag blir gravid med Leffe. Vi bestämmer oss för att behålla barnet och vi lever endast på extacy och kärlek alla tre.


Kommentarer
Postat av: Pandi

HAHAHAHA! ÅH <3 Så bra XD

2009-07-04 @ 11:54:25
URL: http://pandafine.blogg.se/
Postat av: Mille

AHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH HAHA! vakna till liv igen HAHHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH *inser att livet som zombie suger och går tillbaka för att läsa det här inlägget en gång till = självmord HAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAA! STENDÖD*

2009-07-13 @ 01:22:00
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0