Fråga till "high class esteterna"

Nu har jag fått feedback på mina vackra tavlor som jag gör. Ska lägga ut den andra tavlan nu. De kostar 500 kr styck om ni vill köpa.

....

PffffHahahhahaha!! Nej, men allvarligt. Det var nån på helgon som ville se min andra tavla och den är jag faktiskt inte ett dugg nöjd med, men jag lägger ut den ändå så kanske har någon nån idé om hur jag ska göra. Jag funderar på att måla över hela skiten och göra vita MJ ögon istället.



Ps. Jag skämms nästan för att lägga ut den! Är inte nöjd alls och det känns som att jag vanhedrar MJ.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han har ju så många näsor så den slår man ju aldrig fel på, bara att kludda dit en så har han haft den modellen med.



SKÄMT Å SIDO!!!!!! I know you want me baby! Jättefint!

2009-07-17 @ 12:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0