I detta inlägg ska jag följa diareés tips, eller inte

1.  Hitta en stil som får folk att bli intresserade.

Åtgärd: Behövs ju inge, min blogg är redan rosa och jag är blond, hihi!

2. Ta bilder på allt i din dag och lägg in, varje dag i varje inlägg.

Åtgärd: (Och fråga) Idag har jag åkt bil, sovit och sms:at. Om jag laddar upp bild på bilen, sängen och min mobil, kommer folk att vilja läsa min blogg då?

3. Lägg aldrig in gamla bilder i inlägg.

Fråga: Varför? Det är väl skitroligt att se hur jag såg ut för ett halvår sedan, det räknas ju som gamla bilder för fjortisar.

4. Uppdatera minst 7 ggr varje dag.

Svar: Ehh, jo. Jag har ett liv som inte enbart kretsar kring en dator. Och kul att skriva ett inlägg där jag berättar att jag nyss varit på toaletten.

5. Skriv inte bara vad du gör på dagarna utan skriv lite tips med.

Åtgärd: Tips nummer 1: Dansa aldrig med vargar. Tips nummer 2: Lek aldrig med en ipluggad brödrost i badkaret. Tips nummer 3: Låtsas inte strypa mig, jag blir bara irriterad. (Det hände nyss, hahaha!)

Nu orkar jag inte mer, hahaha! xD Blev så less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0