Irritationsobjekt

Jag är blond och kan inte laga mat, jag vet heller inte hur man handlar mat. Åhh, hur ska detta gå *tihi*. Tur att jag har pengar så att jag kan skaffa ett spanskt hembiträde när jag flyttar till min lyxvåning i centrala Stockholm!

Jag blir så irriterad på folk som gör sig dummare än vad de är. Min systerdotter som snart är 12 år lagade pannkakor igår och för någon vecka sedan gjorde hon negerbollar. Jag menar, hur svårt är det? Hade hon haft recept till flygande Jakob så skulle hon kunna göra det också helt själv!

Nu säger jag inte att man är dum i huvet och inte vet hur man lagar mat när man är 12 år. Men är man 15 år, eller ännu värre 19 år och inte ens kan laga stuvade makaroner och steka på falukorv. Då är man allvarligt bortskämt eller helt enkelt riktigt sinnesslö.

Jag hade en killkompis som en gång frågade mig hur man gjorde ungspizza från Lidl. Samtalet kan ha gått till ungefär så här.

Han:  Ska jag ta bort plasten på pizzan?
Jag: Ja, det är väl självklart. Annars smälter ju plasten i ugnen.
Han: Hur sätter man på ugnen då? Alltså hur många grader ska det vara?
Jag: Men LÄS på förpackningen!
Han: Kan inte du göra det? Snälla, snälla, snälla.
Jag: Okej då

Det skall dock påpekas att han var ung och förmodligen(förhoppningsvis) inte hade hjärnkapaciteten på sin sida denna dag. Men ändå.. "Ska jag ta bort plasten på pizzan?"



Typ.. jag skulle hälla upp kattmat till katten. Men jag vet inte hur man gör det heller? Hälften hamnade utanför. hihi, jag är så blond!  (Creds till Lillen som ser otroligt ledsen ut över att jag gick dit och spillde ut hälften av hennes Friskisar på golvet.)


Kommentarer
Postat av: Pandi

JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ KISSIE SOM SÄGER ATT DAGENS IDEAL INOM KVINNOR ÄR SNYGGT! OCH ATT HON TYCKER MARILYN MONROE VAR MULLIG = INTE SNYGG! JAG BLIR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FÖRBANNAD! Inte för att hon kallade Marilyn för mullig, utan för att hon är en jävla fitta som har dåligt självförtroende och önskar hon var plasticfantastic! Det finns ingenting som är snyggt med dagens kroppsideal! Superskinny små benrangel som har hjärnspöken som säger åt dom att dom inte får äta! Vafan är det för nått att se upp till? Det är fan tragiskt, hon säger att hon bara är ärlig, ja, hon bevisar med andra ord hur fullkomligt dum i huvudet hon är.

VISST VISST! Hon får gärna tycka dagens ideal är snyggt, men är det inte meningen att vi kvinnor ska ha former? Trodde det var meningen med det eftersom vi har den klassiska "timglasformen". Men tydligen IIIIIIIIINTe enligt Kissie!

Nu ska jag sova!

HAHAHAHA, sorry om jag bombkommenterade dig, haha, men du är typ den enda som irriterar sig så lika extremt mycket som jaaag!

NATTI!

2009-07-14 @ 01:29:37
URL: http://pandafine.blogg.se/
Postat av: Mille

HAHAHAHAH! NAWH! LILLEN <3

2009-07-14 @ 12:17:13
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0