Målat

Har målat lite idag, det är nästan alltid lika roande. Skulle vilja vara rik så att jag kunde köpa en massa tavlor och kladda runt hela dagen. Köpte sådana platta på Rusta. Ca 40 spänn för 3 små och 2 större. Och så köpte jag en stor tavla men jag vet inte vad jag ska måla på den. Må fråga Mamma eller Pappa om de har några ideér. Tänker då inte börja sätta upp en massa egenmålade tavlor i mitt rum.

Hatar iallafall när folk sitter och kollar när man målar och ritar. Och när de kommenterar ens bilder med tex: Hahaha! eller: Ska det inte vara svart där?

Fast nu funderar jag, ska jag lägga i svart i blommornas blad? Den frågan kan ni ju svara på iallafall! Panda, Mille, Johanna och om det skulle råka vara någon fler som läser detta. Vet inte riktigt hur man kollat statistiken på bloggen och så, men skitsamma ^^  Ni får svara och det är typ bara det jag kommer att lyssna på, haha!






Kommentarer
Postat av: Pandi

Jag tycker du kan fylla i svart på en blomma :)

2009-07-11 @ 12:33:44
URL: http://pandafine.blogg.se/
Postat av: Snövit

jag tycker den är fin som den är :)

2009-07-12 @ 10:03:34
URL: http://negativecreep.blogg.se/
Postat av: Mille

Den är fruktansvärt fin som den är! Men du kan väl fylla i en blomma med streck rakt över bladen med jämna mellanrum? Då blir det både ifyllt och inte :P

2009-07-13 @ 01:28:57
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0