Om fjortisar och irritation

Nu har min trötthet gått över i irritation mot fjortisbloggare istället. 

"Hej, jag var en fjortis förut men nu har jag faktiskt växt till mig. Jag är ju trots allt byxmyndig. Snälla kommentera mina tuttar och min kropp!! Jag behöver bekräftelse!! Mjaoo, jag provocerar folk och skriver att jag är dummare än vad jag är, exakt som Kissie. Nu ska jag lägga upp en bild på mig där jag antingen har fingarna i munnen eller när jag svankar och ler så att ni får se att jag verkligen växt till mig som person. Och så måste jag ju ha en pratbubbla också. Man måste ju hänga med i svängarna."

Jag fattar verkligen inte varför man måste hålla på så för att kunna tjäna pengar på sin blogg. Men det funkar ju dock. Skulle jag bara ha foundation på läpparna och ett så stort ego att mitt huvud snart skulle sprängas så skulle jag också få en jävla massa pengar. Nog för att jag kan vara provocerande, men det är jag fan i mig i verkliga livet också. Men inte som dem som skriver "Fyfaaan vad fult det är med fräknar, skjut alla!!"

Så antingen måste man vara en retard emo, en wannabejapan eller en fjortis för att tjäna pengar i bloggvärlden. Om man inte heter tomictomic då. Fast han är ju härligt provocerande istället bara.

Ja, men nu har jag skrivit av min irritation och längtar tills nästa inlägg kommer från www.viklagar.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0