Same song and dance

Sitter och lyssnar på Metallica just nu. Det är väldigt viktigt att påpeka pga Pandas hat mot detta xD Men aja, nu är jag i ett sånt tillstånd i mitt huvud att det känns som att jag vill göra en massa saker men ändå inte. Jag vill gå till Timrå, jag vill duscha, jag vill facanuna folk och en massa annat.

Det jag förmodligen kommer att göra är att jag kommer att sitta vid datorn jävligt länge och sedan lägga mig i sängen vid ca 4 tiden och kolla på någon dålig film. Och så kommer jag att börja tänka på en massa jobbiga saker. Nu blev det Guns n Roses istället, pallade inte Metallica på Spotify, det var bara en massa omgjort skit.

Mjaa, har ju fan inget att skriva. Idag har jag varit asless och bara velat legat i sängen hela dagen. Fixat naglarna har jag iallafall gjort, får se hur lång tid det tar innan de går av eller innan lacket börjar jävlas med mig. Äh, nu ska jag lyssna på musik och göra nått annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0