Snygg naken

Det är ett tv program nu typ "snygg naken" heter det och de hjälper folk med sina "problem" just nu så är det en vanlig, smal brud som klagar som satan på hennes lilla röv. Hon tycker att den är skitstor hon. De visar alltid så fula kläder på såna program också. Vilken 19 åring vill gå runt i en marinblå byxdress lixom? Fyfan vad fult.

Och så har de inga tips till min kropp heller, vad ska man säga att man ser ut som ungefär? En klumpig knöl på två ben tycker jag själv att jag liknar. Och det spelar ingen som helst roll om nångon nu skriver "Men du är jättefin, bla bla" För jag tar mig inte åt mig alls av det. Idag/inatt har jag faktiskt inte ätit så mycket bara för att jag haft ångest över allt.

På 12 timmar har jag ätit

*2 hårdbrödmackor
*Fil med banan
*Kantarellsoppa

Och jag inser nu att det låter alldeles för anorektiskt och allt sånt hemskt. Men jag har inte varit speciellt hungrig heller. Jag funderar på att steka ägg nu men då kommer jag att ha ångest för att jag ätit det också. Och en del säger att man inte ska bry sig och att man kan vara fin vilken storlek man än har. Men vafan, är man inte nöjd själv så är man ju inte.

Jag kollade på en dokumentär om anorexia för några nätter sedan. Då fick jag förklarat för mig att det var några sensorer i hjärnan som man fick mindre av ifall kroppen gick över till svältläge. Och de skulle göra så att man hade mindre ångest och mindre oro. Så anorektiker förknippar normalvikt med ångest. Och jag kan faktiskt förstå det, hatar att ha ångest och jag hatar att vara fet. Och det är säkert en massa folk som tänker nu att, jaa men hon måste ju äta hela tiden och att jag ska sluta gnälla och göra något åt det.

Men det är inte så lätt om man ex bor hemma hos en kompis och hon har perfekt kropp och pratar om goda saker hela tiden. Då tänker man att, men herregud. Jag kan äta det hon äter för hon är smal och fin även fast hon gnäller på sina "lovehandles" (!!) Du vet vem du är din jävel xD

Men ja, så nu ligger jag hungrig och vill ha stekt ägg. Eller en sallad från pizzerian (vilket innehåller en massa fett pga sås och äckligt os från pizzan.) Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Om jag steker 2 ägg och typ äter en hårdbrödmacka då? Då kan jag träna lite sedan hemma. (Att gå ut och gå är inget alternativ, folk överallt)

Skitsamma, detta skrev jag bara för att jag har glömt min skrivbok hemma hos Pappa och jag är full av en massa tankar. Men ja, piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0