Sundsvall och Blondiner

Det är så stört att alla känner alla i Sundsvall. Det är grymt irriterande för ibland får man inte ens skapa en egen åsikt om folk. Och de kan inte skapa en egen åsikt om en själv.

En kompis till mig hade en killkompis. Och han hade gått runt och sagt till en massa folk att hon var en jävla hora och knullade allt med 2 ben och kuk. Och helt plötsligt efter kanske 1 månad. Då var hon Sundsvalls nya luder. Det är iallafall vad jag minns att hon har berättat.

Detta är också irriterande. Om jag är på en "fjortisfest" så kollar alla snett på mig för att jag inte är fjortis. Och sedan om jag är på en "Punkfest" då kollar alla snett på mig för att jag inte är punkare. Och detta jävla tjat om att jag är blond! Typ: Äh, hon är blond och dum i huvudet. Henne kan vi jävlas med utan att hon bryr sig.

När jag suttit och disskuterat saker med folk så är det många som sagt: Men du är ju blond. Och ja, de flesta mediakåta blondinerna är ju rätt blåsta i huvudet. Men nu är det så att jag inte är en mediakåt blondin. Och då tycker jag att jag ska få sitta och disskutera om ex det svenska rättssystemet utan att jag ska få höra: Men du är ju blond.

För är man blond så vet man ingenting om någonting.

Kommentarer
Postat av: José

Ja tyvärrrrrrrrrrrrrrrrrr! Skithåla!

2009-07-16 @ 23:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0