Idioter!

Jag är så jävla less på människor som ljuger och människor som snackar skit! Jag är så jävla less på Sundsvall att jag allvarligt funderar på att bosätta mig i Vadstena, så jävla långt bort från Sundsvall som jag kan! För i närheten bor min syster isåfall och så finns det skola i Vadstena och så kanske det finns folk som inte ägnar sina dagar åt att totaldissa, fitta sig eller snacka skit bakom ryggen!


För numera inom Sundsvallsområdet är jag:

En stalker (För att jag skickat sms till en person, han har inte svarat så jag har skickat fler.)

En tjatig jävla subba (Vilket jag kan vara om jag är full eller bakfull. Och om man inte känner mig riktigt så ska man fan inte hålla på att snacka om det till en massa random människor.)

Otrevlig (Jag kan verka jävligt otrevlig om det kommer fram någon människa jag inte träffat förut. Och så hälsar denne på sällskapet men inte på mig. Jag kan också verka jävligt otrevlig om jag sitter i ett hörn och ser sur ut. Men då vet ju inte resten av världen varför jag är arg/ledsen.)

Det är förmodligen en jävla massa andra saker jag också är som ni random människor tycker och tror. Men förmodligen så tror/tycker ni det för att ni inte känner mig. Eller hur? Fyfan vad jag vill ha delar av mitt gamla liv tillbaka, då jag var E:s brud bara. Den korta tjejen med den långa snygga karlen.

Dra åt helvete era falska jävla idioter. Och nej, jag är inte full. Jag är bara förjävligt förbannad!

If I had one wish
I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0