Vatten

Jag blev nyss sugen på vatten. Vem fan blir sugen på vatten egentligen? :S Jag var inte speciellt törstig heller, haha! Det måste vara för att vi har det bästa vattnet i hela Sverige typ. Har tänkt på det att om det blir så att jag flyttar till Stockholm, hur ska jag då klara mig? Jag är van vid Timrås goda kranvatten och så kommer man dit och får dricka pissvatten. Jag tål det fan inte.

Jag har ont i ryggen och vill ha en spikmatta också. Det är skönt när det bränns på ryggen. Fast jag la mattan i sängen då jag sov i syrrans lillstuga. Och fyfan vad ont det gjorde att lägga/sätta sig! Men det blev bättre efter en liten stund så länge man inte rörde på sig. Jaa, vilka problem jag har. Har ju större problem men just nu orkar jag inte bry mig om dem. Har tänkt på allt skit hela dagen så min hjärna kanske inte orkar mer.

Och i brist på annat så laddar jag upp en bild på mina fina ojämna naglar! HÖHÖ!

Kommentarer
Postat av: Pandi

SV: Ska jag vara ärlig tror jag faktiskt att man kan få linser på en gång :O

Gå till Synsam och gör en synundersökning (ca 290:-)

så kan du ju fråga :)

2009-07-25 @ 20:59:57
URL: http://pandafine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0