Speciellt till Panda

Igår hade jag och Pandi Panda en aggresiv disskusion via sms om fjortisar, bloggare och människor som vill ha uppmärksamhet.

(Jag kunde tyvärr inte infoga någon bild, tror det är datorn som är seg. Men ni kan ju kolla bdb eller blogg.)

www.selflove.devote.se


Denna lilltjejen måste väl dryga? Det kan väl inte vara någon som ser ut som henne och verkar så dum?

Ex 1: Bilddagboken. Laddar upp en bild med naken överkropp, håller för och knäpper kort. Lägger sedan ut bilden på Bdb:s nya funktion.

Detta är endast för att få uppmärksamhet.

Ex 2: Skriver på en bild någonting i stil med - Jag solade på ett berg idag, att ingen tänkt på det innan. Då kommer man ju närmare solen. hihi!

Så dum kan man inte vara om man inte är efterbliven.

Ex 3: Hon "känner igen sig" i Sommarpojkarna låten. Vet inte om ni hört den, men det är ingen låt att rekommendera iallafall.

Ex 4: Gå bara in på hennes Bdb: selflove (tror att den heter så) eller hennes blogg. Finns det verkligen människor som ser ut så? Okej, idominläpparna var inget nytt, men vad vill strecken i ansiktet?

Vad vill denna människa tillföra världen? En till diareé nilsson blogg? Eller drygar hon bara skiten ur bilddagboksmänniskorna? Det är sjukt vad folk gör för att försöka få en känd blogg, men ingen blir ju lika känd som min.. eh, ja. Jag bryr mig helt seriöst inte. Jag är bara nöjd att de jag bryr mig om läser den.

Kommentarer
Postat av: Pandi

Sommarpojkarna låten.. Vad fan finns det att "känna igen" sig i den låten? VAD ÄR DET FRÅGAN OM! Liksom, dom sjunger bara om SAKER, alltså.. ja.. SUCK! Och jag tror ej det bara är idomin på hennes läppar, en mängd hundbajs kanske eller kanske foundation.. Läste nu att hon var tvungen att påpeka JAG CITERAR!: "PS. gillar inte avrill lavigne men va tvungen att täcka foundationfläckar med ngt så inte mamma lacka."



Vadå.. FOUNDATION PÅ TAPETEN! Ja, målar man streck i ansiktet med kajalen så förstår jag kanske iof vad foundationen gör på väggen..

2009-06-24 @ 22:22:06
URL: http://pandafine.blogg.se/
Postat av: Pandi

Jag måste också bara lägga till en sak.. VARFÖR SKULLE HENNES MAMMA GE HENNE UTEGÅNGSFÖRBUD PGA ATT HON SKAFFAT EN BLOGG?!?!?!?! WTF!.. Psykomamma :S (första inlägget)

2009-06-24 @ 22:23:53
URL: http://pandafine.blogg.se/
Postat av: Pandi

Sv: Dukar köper jag på ClasOhlsson.. Och färg på Panduro :) Men hade gamla småtuber kvar från nån låda som också är köpt på ClasOhlsson + penslar från den lådan :D

2009-06-25 @ 00:01:18
URL: http://pandafine.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon skrev ju att hon gjorde bloggen för att hon hade utegångsförbud, inte tvärtom..

2009-06-25 @ 23:09:03
Postat av: Donald Fuck

HAHAAHA, snygg hon är

2009-06-28 @ 20:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0