Spindelfransar

Nu när jag ändå är inne på ämnet bloggare och sjuka saker så kan jag passa på att totaldissa spindelfransar! Sådana som klumpar ihop sig och får människor att se otroligt osmakliga ut. Det och ljusrosa läppstift är nog det dummaste påhittet på länge. Laddar upp en bild så ni förstår vad jag menar.

Första bilden har jag gjort om och den kommer ifrån en liten fjortis blogg. Och Spindeln hittade jag på google, nog för att det inte är en riktig spindel men om min syster Ida läser detta så kommer hon att skita på sig för hon hatar spindlar.





Kommentarer
Postat av: Mille

HAHA! Typ Ysma i "Kejsarens nya stil" xD

2009-06-03 @ 10:59:15
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0