I need some sleep

Idag tyckte jag att jag skulle äta mac and cheese och sedan begé mig hemåt. Men så blev det inte, jag tyckte det var en bra idé att stanna kvar. Jag somnade ca 10-11, vet ej riktigt. Sedan vaknade jag ca 1 och kunde ej somna om. Egentligen skulle jag vara med Johanna och Denizze, men det sket sig då jag glömde bort tiden och somnade. (Jag ursäktar att jag inte har hört av mig föresten.)

Nyss kollade jag på Emo/Fjortisar på bilddagboken. Det är en trevlig syssla, man får sig ett gott skratt och ett irritationsmoment i ett. Och man känner sig mer lyckad.

Stefan ringde idag (hyresvärden) Han tyckte att vi kunde mötas klockan 11 på Torsdag, det var en ypperligt bra idé. Jag tänker inte skriva vart jag ska flytta eftersom att det finns folk jag inte vill ska veta. Jag hoppas verkligen att jag får kvällsjobbet som jag vill ha också :)

Nu ska jag göra annat, todeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0