14 år

Tog detta ur en fjortis blogg


Folk med Fake Gucci kepsar m.m.

Det är bara pinsamt! Hello, det bevisar bara hur snål man är för att betala riktiga pengar för en äkta! Hatar små wannabe topnotch brudar som går runt med fake gucci kepsar m.m som igår! Två brudar som gick runt med billiga klackar från Bellé och en fake väska och fake keps och en fake päls, så lekte dem "brats" Så otroligt pinsamt att jag var tvungen att gå fram och skratta.. Haha pinsamt brudar.. =)



Jag älskar mig fejk väska och jag kommer inte att sluta använda den för att en 14 årig fjortis bloggar om det. Jag ser det från den ljusa sidan. Om jag tappar den så kostade den typ 25 spänn i Thailand och jag kan fixa en ny om Pappa ska iväg igen. Men någon dag kommer jag nog att köpa en riktig märkesväska, brukar ju aldrig köpa dyra saker annars och jag älskar väskor. Men tills dess så ska jag spendera pengar på saker jag behöver.

Jag påpekar till alla djurrättsaktivister att hon inte tycker att man ska ha fejkpäls heller.


Kommentarer
Postat av: carolina

Hej!

Det exakt liknade saker jag menar. Det är ren idioti det där med storlekar!

Jag tycker ditt inlägg om fejk-väskor var bra oxå.

Det är klart, det är roligare med äkta. Men alltså köpa en väska för 25kr eller 2500kr när de ser likadana ut?

Då lägger jag hellre 2475kr på nånting roligare!

2009-05-11 @ 12:13:38
URL: http://carolinamalmbogg.bloggagratis.se
Postat av: d

Hahaha, jag dör nu :D Fyfan vad jag skrattade när jag såg det där i hennes blogg, alltså speciellt det där med pälsen.

2009-05-26 @ 09:07:12
URL: http://denizfryksell.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0