Äckliga klyktattare

Jag fattar verkligen inte vad som är så bra/roligt/rogivande med att stjäla ventilerna från cycklar. Det var en fet, kort utlänning som var nere i källaren och snodde en massa sådana. Fyfan vad less jag börjar bli på att bo här. Vi har lås på porten, man måste bo här och ha en liten bricka för att komma in. Och ändå så är det en jävla massa stölder nere i källaren. Och för att komma ner i källaren så måste man ha lägenhetsnyckel för annars går inte hissen ner. Jag blir så oemotståndligt irriterad!


15 spänn för 8 cyckelventiler på tradera för fan!! Det måste väl sociala kunna ha råd att betala åt er även fast de också betalar en 4 rums lägenhet på 7.500 spänn i månaden så att ni kan bo här med era barn som kommer att växa upp till att bli lika feta tattare som er! (Lång mening, ja.. men jag kan inte svenska så bra för att jag inte kan klara av skolan för, för... JAG HAR INGET LAND! :( 


Kommentarer
Postat av: Mille

HAHHAHA! xD

2009-05-04 @ 06:52:04
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0