Jag fyller år och är sjuk

Ja, uscha. Jag vaknade för någon timme sedan. Eller om det är två timmar sedan. Aja, skitsamma. Vaknade 3 inatt också men jag somnade om efter ett tag. Idag ska jag, Mamma, lillsyrran och storsyrran grilla. Mormor kanske också kommer. Får se hur det blir. Hoppas på att Mormor har någon slags hostmedecin som hon kan ta med. Hatar att vara sjuk.

Jag skulle delta i en tävling på The Voice men det kunde jag inte för att man måste vara 21 år. Irriterad jag blev, man skulle få åka till Detroit med en kompis och gå på Eminems release party. Men men, nu ska jag kolla mer på The Voice, tjoo. 

Kommentarer
Postat av: Mille

OH! TUFFT JU! Fan att man var tvungen att var 21 :(

2009-05-06 @ 09:39:03
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0