Utkast: Detta gillas ...

Detta gillas inte av mig


*Karlar (20-100 år) som kommenterar 14 åringars bilder på lunar med ex orden "Du var grymt het, msn?"


*13-15 åringar som lägger ut bilder på sig själva där de putar med läpparna, visar upp sina kroppar i sexiga positioner och mer än gärna har med sina små A kupor på bilderna.


*Navy CIS (om det nu heter det på slutet) hatar det så jag bryr mig inte riktigt. Riktar mitt hat speciellt mot den svarthåriga tjejen med nithalsband. Skulle de ha respekterat henne om hon kom in på en jobbansökan i verkligheten? Neeej.


*Idioter på flashback som skriver en massa bra saker om Cannabis och hävdar att alkohol är mer skadligt och försöker att övertala alla om att röka på, det är det bästa som finns. Nog för att alkohol kanske är farligare, men det är accepterat i vårt samhälle så håll bara igen käften för det är bara idioter som sätter sprit på guldpedestal och kallar den livets dryck. Livets dryck är vatten, det vet vi alla.


*Karlsson på taket. En vidrigt oförskämd liten skit(unge/gubbe?) Han roffar åt sig köttbullar och förstör ångmaskiner och är fortfarande lika otrevlig mot "Lillebror".


*Det faktum att jag råkade skriva de två sista punkerna på "Detta gillas av mig listan" Det bevisar bara att jag är en argbigga som borde tuktas.



Detta gillas av mig


*Stephen Kings böcker. Jag har inte läst alla, men "Pestens Tid" är min favoritbok.


*Böcker om incest, instängda barn, misshandlade barn m.m. Man tycker att det är hemskt och vidrigt men ändå är det så fruktansvärt fängslande att man bara inte kan sluta läsa.


*Tranbärsjuice. Det är bara synd att den är så dyr, ca 20 kr för 1 liter. Jag tycker iallafall att det är dyrt.


*Katter. Älskar dem, de är helt underbara. Förutom surkattan som grannen har. Men det är inte surkattas fel att den är surkatta. För hon blev tagen från sin Mamma för tidigt (vi var tvugna, kattungarna låg i garagetaket och Mamman var troligtvis vildkatt.) Men katter är underbara varelser, saknar mina älsklingar så fruktansvärt mycket.


Kommentarer
Postat av: Pandi

Sånnadär hemska böcker om sånt där och självbiografier som tex Bernys böcker är svinbraa! Men sjukt hemska, men man kan inte rå för att fastna i dom och läsa tills ögonen brinner!

2009-05-26 @ 15:40:49
URL: http://pandafine.blogg.se/
Postat av: Snövit

Jag håller fullkomligt med. Den bästa lista jag sett på länge.

2009-05-27 @ 00:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0