Äcklig dröm

Fyfan vilken ångest jag hade när jag vaknade. Jag drömde att jag försökte passa in med fjortisar, bli deras vän och allt. De var helt sinnesslöa och tänkte bara på smink och på att festa. Jag drömde att jag var i en biosalong och skulle se This is it. Övanför mig fanns det en berg och dal bana som Michael fans åkte i och kollade på This is it samtidigt, de skrek och hade jätteroligt. Och jag fick sitta i biosalongen med en karl jag en gång gillade. Jag vet inte vem det var för han skiftade mellan olika personer. Han blev arg när jag ville mysa och gick iväg.

Sedan var jag i Tallnäs, någon satt och skrev på ett papper "Emma <3". Hans föredetta flickvän kom in och blev asarg. Hon drog med honom till sin lägenhet och den jävla fittan tog med mina skor. Jag frågade alla som var där vart mina skor var och om hon hade tagit med dem. De sa att de inte visste nånting, men jag visste att de ljög.

Så jag gick barfota ut i vinterTallnäs, det var is, snö och grus på backen men det gjorde inte ont i mina fötter och de var inte kalla. Jag skulle gå till nån jävla stuga i Ålsta tydligen för det låg nämligen i Tallnäs i min dröm. Men jag vände om när jag hade kommit till Resturang två tallar (som ligger i Timrå.) Så jag har varit lite överallt i natt. Till slut så gick jag till ett höghus i tallnäs, ställde mig på taket och ångesten var värre än någonsin. Jag kunde knappt andas och min syn blev suddig. Sedan vaknade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0