Ve och fasa

Jag har inte sovit inatt, jag försökte verkligen men det ville sig aldrig. Så för ca 40 minuter sedan bestämde jag mig att det är dags att kliva upp och göra mig klar. Tänkte jag skulle sitta i lugn och ro och sminka mig. Men se det ville sig inte heller. Istället så sitter jag här med spindelögonfransar á la DesireeNilsson. Jag har nämligen varken kajal eller eyeliner. Ty jag var klyftig som en mandarin att lämna dem hemma.

Men nu nalkas snart frukost. Funderar på om jag ska gå dit och ta en kopp kaffe. Eller så väntar jag bara tills den äckliga mattelektionen börjar. Så får jag sitta där och inte fatta matte och stöta mig på mina egna fransar. Jag känner inte igen mig själv när jag ser ut så som jag gör nu, det är inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0