Dumheter i natten

Jag kan inte sova och har tråkigt. Därför argumenterar jag med en stockholmare om varför stockholmska är gay.
Jag tror att det är för att han har en kiwi i rumpan och han kallar mig renskötare och säger att det tar 23 min för mig att säga
"Tja, vad gör du?"

Efter att han kallat mig 50 årig pms tant och påstått att jag är oskuld (som att det skulle vara något dåligt?!) så skrev jag. "Det är inte okej". Han besvarade det med: Vad är okej då vackra kvinna? ;) Det mina goda vänner är inte okej.

Så nu svarade jag: Jag vet inte vad som är okej. Då påstår han att jag bara ska fortsätta vara söt.

Jag ska ladda upp bilder på konversationen när jag vaknar ur min dvala. Men just nu så är jag nattsuddig och det är för varmt i mitt rum helt plötsligt. Tror att det har med venten att göra. Nu kan alla höra vad jag gör i mitt rum. Jag får inte ens fisa längre.

Jag är i detta nu nästan helt säker på att Christer ovanför mig har smitit in i venten. Han sitter där och lurar på mig bara för att han har en psykos och tror att jag är gisslan. Jag vill inte vara gisslan, de är så fjantiga.

Inga myggor synes nu, ty det våras vinter. Snön har redan anländit men stannade blott bara för några minuter. Jag tror att det är manodeppens fel, eller kanske Rifflez. Han har inte mått så bra på sistone så jag har tänt ett ljus för honom. Men han mår nog bra snart, i sinom tid.

Han kallar på mig. Gamle svarten vill att jag ska rida på honom i solnedgången. Jag vill kalla honom Silver och kunna skrika "Hey Hooo Silver, mot solnedgången!"

Nu fick jag plötslig värk i vänster hjärnhalva, det kanske är dags för sömn. Eller för en film, jag har hört att tomhylsan inte har något med detta att göra men han kanske är en elak man? Det gör ju ont i mitt huvud.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0