Hjälp

Jag kan inte åka till Sundsvall. Måste försöka fixa skolan nu, men jag har ingen som helst lust att vara här nu. Och det stör mig att nästan varenda jävel på Ålsta går runt och snackar om saker de inte vet. Folk tror att jag mår dåligt för något som hände igår här. Men det är så jävla mycket annat, så mycket jobbigare saker jag har att må dåligt över. De vet ingenting.

Nu försöker jag iallafall komponera ihop en quiz till Facebook. Det ska heta något i stil med: Är du en Miss Lagom?
Nu behöver jag hjälp med frågor till det, hittils har jag kommit på:

*Du och din pojkvän har en kväll tillsammans, vad gör ni?

*Vad är det snuskigaste du gjort med din pojkvän?


*Du har varit med dina tjejkompisar hela helgen, hur ser eran söndag ut?

*Hur ser din vardagsmorgon ut?

*Hur vill du att din pojkvän vara som?


Så kom igen nu! Ge mig fler frågor att sätta alternativ på mina goda vänner.

Kommentarer
Postat av: DISKMASKINEN THOMAS

typ "vad klär du dig i när du ska ut" ^^

usch känner att det vart värsta katastrofalt i helgen , förlåt :/

2009-10-13 @ 14:15:27
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0