Modebloggarn

Det känns inte riktigt okej när det är frost överallt. Är det så hemma i Sundsvall också? Fränsta har omgetts av en dimma två dagar i streck nu. Som Moses tror, att det är någon som spillt grädde på världen och försökt äta upp den. Han tror så mycket den där Moses.



Jag köpte ett par skor för 199 kr. De är typ fulsnygga, jag tänker lite på tomten när jag ser dem. Det går att vika upp "fårpälsen" så att de blir helsvarta/grå. Jag har inte ens någon jävla aning vad de är för färg! Men ja, de kostade ju 199 kr så. Blend är det, fina grejer det! Syster gnäller på att man inte kan ha dem innanför jeansen, men vad fan är det för mening att köpa höga skor om de inte syns!?

Oj så modebloggig jag har blivit. Först en Bh och sedan ett par skor, men jag handlar ju kläder så otroligt ofta, eller inte.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0