Sömnlös

Har inte sovit nånting inatt. Jag har försökt men jag har för mycket att tänka på just nu. Men nu är jag så trött att jag nog skulle kunna sova om jag försökte. Men jag ser inte det som någon större mening med tanka på att det är frukost om 2 minuter. Men jag orkar inte gå dit. Ska gå till Barbro lite senare och förklara varför jag varit frånvarande och att jag skaffat läkartid. Vill inte bli utkastad från skolan.

Men jag har ingen lust alls att ha fotolektioner hela dagen idag. Känns som att jag inte har något att göra där nu när jag är så slö i huvudet. Jag får sjukanmäla mig istället. Ska dra iväg ett sms nu från nån hemsida. Nähäpp, då får AdeN skicka istället. Jag sitter nämligen vaken med honom på msn inatt/idag.

Det är ju fan ljust ute märkte jag nyss! Helt otroligt. Gaah, vill sova. Men jag ska inte. Ska duscha sedan tror jag, det är nice. Nu kommer jag inte på mer att skriva så hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0