Sundsvall snart

Om ca 45 minuter så måste jag börja gå till tåget. Markus ska också till Sundsvall och det är så jävla skönt att slippa åka tåg själv. Pappa hämtar mig förmpodligen på stationen iallafall, det är nice. När jag kommer hem så ska jag äta tacos och plocka ihop diverse grejer som jag vill ha i mitt Fränsta-rum.

Sedan ska jag åka hem till Pappa med Ida om hon inte segar ihop. Jag har nämligen fått en röd lampa som jag inte ännu sett från Thailand. Hoppas att den är snygg. Är så less på dessa fula lampor, det ser ut som ett psyke här inne just nu. Lite bättre är det dock efter att jag köpt mitt duschdraperi till handfatet.

Ska försöka få Pappa att insé att jag inte kan leva så här. Men inredning som ser ut att komma från avdelning 7. Jag ska fråga honom om jag kan få åka till IKEA och köpa några ljushållare och kanske, kanske gardiner. Det känns så dyrt, men men.

Nu skall jag göra mackor, tjaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0