Avbrutet Uno spelande

Nu sitter jag, Maggan och Miro nere i Nygård. Maggan fipplar med sin mobil, jag sitter och bloggar och spelar Resturant City på Facebook. Och Miro (Susanna) sitter och håller på nått med sin dator. Vi spelade Uno men det blev abrutet pga att Linda skulle prata i telefonen. Men men, snart är det Idol.

Har inte följt Idol sedan Darin var med tror jag och då skummade jag bara igenom det. Men har man 1:an 2:an och 4:ran så finns det inte mycket annat att göra. Jag har dock 6:an på mitt rum men Tv:n är så liten.

Faaan vad intressanta saker jag skriver. Men jag antar att ni (Johanna, Mille, Panda och Malle) vill veta vad jag gör om dagarna.

Jag är så jävla sugen på glass!!! ISGLASS!! ÅHHHH, MUMMA!! Jag är fan hungrig nu jag (sa det högt också). Det var iallafall god mat idag men jag ska nog göra mos ändå bara för att det är så jävla gott! Och så är jag ju hungrig.. fyfan. Hahahha! Jag pallar ej!

Nu ska jag spela vidare!

Kommentarer
Postat av: Mille

Åh, vad mysigt det låter :D

2009-10-05 @ 09:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0