Heta Linjen

Fyfan vad jag höll på att dö av skratt! Jag, Susanna, Jessie, Maggan och Linda satt i Jessies rum och ringde heta linjen. Det var dock bara Maggan och Linda som vågade prata xD Jävulska dumheter!

Jag har tvättat idag! Och diskat! Så heroiskt av mig. Imorgon skall vi kanske till Sundsvall, det är inte säkert än eftersom Foto kanske inte har skjuts dit. Men vi får se. Det är fan fuktigt i mitt rum pga att jag hängt upp tvätten här för torktumlarn suger blött anus.

Börjar bli rätt slö i huvet, har skrattat så jävulskt idag. Har inga pengar på mobilen heller kom jag att tänka på. Brukar ha några luringar som skickar skumma sms. Exempel Mille, men jag kan icke svara vilket suger.

Nu ska jag nog städa till lite i rummet och leta efter mitt kors som jag tappade från halsbandet igår, smaaart.


900 spänn åt helvete, eller? Uppdatering om jag hittar det! Jag måste ju informera mina älskade läsare om vad som händer i mitt vardagsliv. De kommer ju aldrig att komma upp i min klass.  - The one and only; Kenna.



Nu pallar jag inte dryga längre så jag laddar upp en bild på min nuniga nuna.

Kommentarer
Postat av: Mille

HAHAHAHAHAHAHA!!! "Luringar" XDXDXDXDDDD

2009-10-05 @ 09:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0