I jakt på svamp

Jag och Mille tog en promenad runt Hemmanet och letade efter kantareller. Jag var nämligen sugen på att steka och äta dessa. Vi hittade så klart inga men det kommer fler dagar. Jag hittade ett körsbärsträd iallafall. Vi tänkte sneaka dit ikväll och stjäla körsbär och äpplen. Får se om man orkar det, är grisigt trött.

Just nu sitter jag och äter harsyra. Jag funderar på att sälja till barn och säga att det är LSD i dem och det är därför de har syra i sitt namn. Nu måste jag läsa om harsyra på wikipedia. Känner att det skulle vara spännande.

Men först så måste jag meddela att jag ska gifta mig med Leffe, han ska ha på sig kostym på bröllopet och jag ska vara naken. Vi ska bo i Los Angeles och vi ska ha 14 barn. Mille spådde mig nämligen i sanden då man ska säga 4 alternativa karlar och bla bla. Och så ska hon räkna och jag stoppa. Som man gjorde när man var liten.

Känner att jag inte är så bra på att formulera meningar idag, men det löser sig nog när Dennis kommit hit. För han ska köpa tattarcola och citron! Nu skall jag äta med harsyra och läsa om dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0